Friday, April 13, 2012

PROTOKOL YAHUDI MENGANDUNGI 8 PERKARA

SONG
Lagu-lagu yang menghiburkan lagi melalaikan. Dewasa ini, ada anak-anak kecil yang tak hafal Al-Fatihah, tetapi boleh menghafal lagu K-pop atau lagu orang putih yang panjang berjela sampai berbelit lidah. Jagan pelik la klo Ada yang tak tau mengucap langsung (parah tu). Baca Al-Quran tergagap-gagap tapi lagu Siti (contoh) boleh lancer tanpa tersekat-sekat (siap ada lengok2 lagi). Adakah yahudi sudah Berjaya? Hingga kita terfikir bagaimana jadinya kalau radio kalau tanpa lagu?

SEX
Lagi satu kegilaan remaja dan yang tak sedar diri “tua”. Sex di mana-mana terpampang di kaca tv, filem mahupun iklan. Babak sex menjadi lumrah dan kewajipan dlm filem kini. Kekadang adegan sex tak diperlukan, tetapi diselitkan jua sehingga ada orang menonton filem hanya kerana ada adegan sex (pulak dah). Filem yang bergenre 18+ amat laris berbanding filem umum “U”. Tambahan pula, VCD lucah mudah didapati dan harganya amat murah. Adakah filem yang tiada adegan sex? (versi kartun pun ada). Habis anak-anak kita. Lagi sekali berjaya sungguh Yahudi laknatullah ni?


SMOKE

Rokok oh rokok ! menjadi kebiasaan para remaja (khususnya) sehingga dikatakan tidak “maco” jika tidak merokok. Malah sekarang pula merokok menjadi budaya pulak bagi minah-minah yang kononnya mau digelar 'up to date gurl' (mengarut betol) dulu yang merokok ini golongan ****** saja ataupun penari cabaret (filem P Ramlee ).


SPORT
Pelbagai jenis sukan di tonjolkan dan lelaki dan perempuan sama-sama berlumba mencari nama dalam sukan....hinggakan sekarang bola sepak pun perempuan main juga. Bila bersukan, tutup aurat mestilah jauh sekali, solat pun banyak yang “termiss” bukan yang bermain sahaja tak solat,tukang sorak pun tak solat juga ,Kalau menonton dirumah lambat solat sebab takut tak nampak macam mana masuk GOL. Yahudi gol lagi
FUN
Di mana saja kita dapat hiburan yang melalaikan. Kalau kita lihat dalam 100 majalah, mungkin 8/9 adalah majalah hiburan (laris) termasuklah majalah manga yang menayangkan segala yang ada kat artis terutama yang perempuan. Kalau ada konsert, orang Islam sanggup bertandang hingga menghabiskan banyak wang dan bila ke konsert pelbagai maksiat akan diselit masuk. Akhirnya Yahudi terhibur lagi.


FEMALE

Perempuan (gegurl) satu lagi tawaran Yahudi yang amat menggiurkan terutama dalam iklan yang kadang-kadang tidak ada kena mengena dengan produk atau servis yang hendak dipromosikan. Contoh Kalau kita ke showroom masa pelancaran kereta, model gadis seksi separuh bogel duk posing maut, kita nak tengok kereta atau model tu (konfius yeop), apa kena mengena model tu dengan kereta? kalau iklan pakaian dalam wanita okaylah perempuan. Yahudi bergumbira lagi.


FASHION

Fesyen terutama perempuan yang pelbagai gaya, sehinggakan kalau pakai tudung pun tak menutup aurat dengan sempurna. Macam mana dikatakan bertutup aurat jika bertudung tetapi berbaju ketat yang kekadang menampakkan bentuk badan? Yang mewarnakan rambut lagi teruklah. Buat apa bertudung kalau rambut diwarnakan (utk suami konon). Bila warnakan rambut mungkin tidak bertudung sebab kalau bertudung bagaimana nak mempamerkan warna rambut yang macam pelangi tu. Kalau dah rambut diwarnakan, solat pun tak sah (wallahua’lam) malah mandi hadas pun entah sah ker tidak dek kerana kebanyakan pewarna adalah kalis air. Itu tak kira yang cantas bulu kening lagi. Yahudi ketawa terbahak-bahak lagi.

FOOD
Makanan! lagi satu kegilaan umat islam terutama makanan dari Barat termasuklah MCD, Kentucky , Pizza hut, KFC dan seribu satu macam lagi. Buah kurma yang menjadi makanan Rasulullah di pandang rendah. Beli pun setahun sekali bila bulan Ramadan. Tapi makanan barat menjadi kebanggaan. Bila makanan datang dari barat, adakah kita yakin tentang halalnya? Contoh KFC, rempahnya datang dari Amerikano. Siapa nak pergi check halal ke tidak? Bila makan benda haram, masakan iman menjadi mantap, maka lahirlah umat islam yang bukan perangai saja macam yahudi tetapi berfahaman pun macam yahudi. Nauzubillah

0 kritikan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...